vet inte

Jag e ledsen,glad,förvirrad,dampig allt! Jag vet inte vad jag är längre,vet inte vad jag ska göra. Känner mig helt ledsen men samtidigt är jag glad =/ asså vet inte vad jag ska göra haha,så kul jag e helt sykad ibland jag lovar,kan få såna damp utbrott från ingenstans sen i nästa sekund ligga på golvet o vika mig av skratt.
Skol helvetet börjar snart,och jag ska börja 2an! asså 2an,detta året har gått så snabbt och ettan har bara flygit förbi. Jag saknar skolan utav en anledning,och det är kompisarna och jag vill se vem våra nya ettor är. Jag kommer ihåg när jag började ettan jag va så jävla nervös,alla stirrade på en viskade och sa grejer. Det kommer sääääkert bli så för våra nya ettor med,för min klass och min skola jaa,vad ska man säga! Tror dom kommer få det tuffare i år än vad vi hade.

Malmöfestivalen nästa vecka,har börjat tröttna på det också,för det är samma skit varje år! men kommer förmodligen att vara där för att alla kommer o vara där och det finns inget annat att göra i vilket fall som helst.

Kommentarer
Postat av: B från HD

Hoppas vi fåår det lättare, och inte handskas med massa fjortisar* klara inte av sådant shiit alltså.

Det samma med Malmöfestival

2009-08-09 @ 23:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback