vovve

Heej bloggen kom hem för ett tag sen för det började regna som in i helvete! va ute med min bästa killkompis Khaled & Pavel =) vi va ute och rastade hans hund Tyson,skiit söt e den o riktigt stor för att vara 6 månader :O! Iallafall ligger i sängen och kollar Sagan om ringen o äter choklad & dricker läsk,skit tråkigt jag vet,men jag har inget bättre för mig.
Hoppas det regnar i natt,,för konstigt nog så somnar jag lättare utav det och det är mysigt att lyssna när regndropparna slåt mot fönstret o du ligger i din varma säng tänker på olika grejer sen så wiiips så har jag somnat! hahah så sjuk jag e,men jaja ska fortsätta kolla nu,aaiijt peace!



Sötnosen Tyson <3



<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback