7/12

Heeeeeeej! hur är läget,hoppas ni mår bra =) jag vaknade för typ en timme sen och nu är jag själv hemma sitter o röker och dricker cola åt lussekatter innan,mycket gott ;) ska nog vara hemma idag,eller ja jag måste till Mobilia sen för att köpa alvedoner,alvedoner är ett måste att ha här hemma,för jag o min mamma har huvudvärk så ofta efter som vi typ alltid står o skriker på varandra,det är så vi visar vår kärlek till varandra thihi (A) neeej nu känner jag mig barnslig :S hahaa men jag e sån,ibland är jag hur barnslig som helst o ibland så är jag hur seriös som helst,men oftast så är jag barnslig!
Jaja ska tända mig en ziggy till så vi hörs sen :*!


P.S imorgon fyller en viss person 18,undra om jag ska säga grattis ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback