8 månader sen...





8 månader sen du gick bort =( mitt lilla hjärta jag saknar dig så mycket! Jag kommer ihåg när vi va små,vi bråkade typ alltid men vi hade våra stunder då vi hade kul med. När vi va ute på gården och lekte kurragöma,eller när vi spelade brändboll eller när det va snö så byggde vi alltid snögubbar tillsammans och hade snöbollskrig!

Jag vill ha allt det tillbaka,snälla kom tillbaks till alla oss! Vi saknar dig så enormt mycket! Fattar inte att Gud bara tog dig ifrån oss,du va fan bara 15 år gammal!! Det kom som en chock för jag minns sista gången jag såg dig,utanför min skola,vi hälsade på varandra och kramade varandra,stog och pratade och skrattade tillsammans!

Jag visste inte att det skulle vara den sista gången jag såg dig,kom tillbaka snälla,vi behöver dig :'( må du vila ifred,vi älskar dig <3!


Kommentarer
Postat av: Paula

fan vad hesmkt

2009-12-16 @ 10:42:39
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback