agressionsproblem?

Jooo tack jag vet!! jag är nästan 100% säker på att jag har agressionsproblem =| för jag blir så lätt irriterad och när folk håller på när jag är irriterad så tar det inte lång tid innan jag smäller (A) hihi rätt kul ibland faktiskt,för folk som inte känner mig blir så chokade när dom ser vilka spel jag får :P jaja...asså jag e snäll o så men blir jävligt lätt irriterad,om de någon som vet hur jag fungerar så är det bästavän,Louise & min pojkvän. För min kille älskar o jävlas med mig och hålla på tills jag får sykos o börjar skrika på han,då lägger han sig ner så mycket han skrattar o sen så säger han "naaw så söt du är älskling när du är sur!" och då skriker jag bara hållkäften åt honom och förtsätter vara sur (A) hahaha men sen så kan jag inte fortsätta vara sur på han när han e så söt mot mig efteråt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback