ändrade planer

Jaa det blev inte så att mina kusiner kom,dom ställde in i sista sekunden,vilken tur för mitt rum ser ut som ett bombnedslag (A)! så ja jag va ute med folket i området sen så kom baby,efter ett skit långt tag för han spelade något spel eller nåt,JÄÄVLA TÖNT hihi <3
Träffade en annan killkompis först för han behövde ett lock till en mobil så ja,kanske ska sälja min mobil till honom men vi får se måste snacka med min mamma om det ;)

Ja,mina händer fryser som fan,ska nog hoppa in i duschen och ta en varm vaaarm dusch och bara ligga i badet i typ så en timme eller så,mysiigt,fast hade nog varit mysigare om älsk va där :$ hahaha lät heelt dirty men vad ska man göra! vi hörs senare kanske,pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback