BLOTTAREN!!

asså jag har aldrig ALDRIG varit med om något äckligare än det som hände idag!! hur fucking äckligt som fan!! asså jag vill gråta när jag tänker på de!!
Jag va ute med Louise mpå augustenborgskolan vi satt där o vänta på att min pojkvän skulle komma! vi märker att en man går efter oss men vi bryr oss inte så mycket om det. Vi sätter oss på en bänk och den här mannen sätter sig ungefär tio meter bort från oss. Vi bryr oss inte om honom utan fortsätter snacka.
Efter en stund så får Louise spel och tänker vad fan sitter han där och stirrar för? hon kollar dit och jag ser helt plötsligt att hon får en panikslagen blick! Jag kollar och vet ni vad ÄÄÄCKLEET GÖÖR??!! joo han sitter och runkar och stirrar på oss!! han har fucking tagit fram sin äckliga kuk och börjat runka medan han sitter och tittar på oss!!!
Asså fatta vilken panik vi fick! jag hann inte reagera för jag va så chockad,vi reste oss upp och började gå,han ser att jag tar fram min mobil och då försvinner han fort som fan!!

Jag fattar inte att såna som han finns,en fucking gammal gubbe på ungefär 45 år!! sitter och kollar på barn medans han runkar? hur jävla sjukt e inte det?? han har säkert inte fått fitta på länge :S (ursäkta språket men det finns inget bättre sätt o säga detta på) Kommer fan ta mig ha mardrömmar inatt!!!



Kommentarer
Postat av: natta

Men eeuuwww, han borde fått en höger! hoppas ni mår bra iallafall, ni borde anmäla det ;)

2009-12-08 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback