Bobo...

kom precis hem,va med min baby!! e så fucking glad att jag har honom,min lilla sötnos!
Saknade han som fan för det va ändå ett tag sist sen vi sågs,så det blev mycket pussandes o kramandes :$ allt slutade med att jag hamnade i snön för tönten fällde ner mig,men sen från ingenstans så ger han mig bara världens kyss och jag blir helt glad igen (A)

säg aldrig någonsin igen att du inte förtjänar mig,att jag förtjänar en bättre kille än dig! Du förstår inte hur glad jag e över att ha dig,att bara få hålla din hand gör mig så stolt,de e Du&Jag,fast du kunde ha valt någon annan! hade jag inte velat va med dig så hade jag inte varit med dig i 2 månader nu,dessa 2 månaderna är dom bästa någonsin,glöm aldrig de loqk,te dua <3!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback