bryr mig inte mer...

orkar inte helt ärligt bry mig mer inför nyår imrogon,det blir som det blir! Va ute med min älskling innan och jag va skit sur för vissa människor e mycket hossiga och bara tänker på sig själva och skiter i andra,och det slutade med att allt gick ut över honom,skit synd om han,för helatiden så frågade han "älskling vad har hänt =/?" och så klart så berättade jag för honom,och så klart så har han alltid rätt när han säger att folk nuförtiden skiter i! och att dom ska man bajsa snett på...

Kom hem för ett tag sen iallafall,har färgat håret och duschat,men de blir nog en till färgning imorgon på utväxten,känns som att de behövs! Ska ta mig en cider nu o softa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback