cepe dröm inatt...

asså jag hade sjukaste drömmen inatt,eller ja det va i eftermmidaggs när jag sov,eller nej de va inatt,vafan ja jag vet inte de va nu iallfall!! Som ni kanske vet (eller kanske inte) så är min största fobi HAJAR!! jagh hatar verkligen hajar och min dröm handlade om hajar och jag höll på och bajsa på mig =(!!

Joo,jag va nånstans med min pappa och hans vänner och där fanns andra ugndomar också! och dom hade ett stort hus ute på havet eller nåt (fråga mig inte hur :S) så i det havet så fanns det hajar,enoorma hajar!! och så en av dom ungdomarna som va där försökte hissa ner mig i en bur i havet,och där va en haj under mig som öppnade sin stora käft och försökte äta upp mig! men som tur så lyckades jag klättra upp tillbaks till huset på något sätt!
Sen så står jag uppe på huset och genom trägolvet så ser jag en ännu störe haj gapa mot mig och jag börjar storgråta!!

Sen så vakna jag,jävla tur va de för trodde jag skulle dö!!




Asså förstår ni nu vad jag menar =( tänk er drömma om en sånhär!! jag får rysningar bara jag kollar på denna bilden,PIIIIHH!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback