Dusch sen hem till Louise

Jaa mina kära läsare,hoppas ni har haft en bra start på er helg? min har ju börjat helt okej faktiskt,va ju som sagt och kollade på  Julia igår när hon dansade och hon va jätteduktig!
Nu så måste jag duscha för jag somnade med sminket på igår vilket absolut inte är bra!! så jag ska duscha sen så ska jag hem till Louise för vi ska spela Wii dance,hihi har fortfarande inte prövat de ju så jag ahr tjatat sönder mig på henne så idag blir det Wii dancen (A) sen så ska hon träffa sin "lover" och jag ska träffa min baby senare ikväll...jag & Louise har gjort en plan så om det går som vi har planerat så kommer allt till att lyckas ;) men vi får ju se hur det går,tyvärr så kan jag inte berätta vad planen e för det finns alltid någon knas där ute som hade öppnat sin käft till fel person!




Bara för att jag älskar dig mest Louise <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback