En rolig grej

Igår så skulle ju Julia komma hit till mitt område,så sa jag vad min gata hette (trodde jag) så är jag ute med Louise och vi ska gå möta henne,så helt plötsligt så ser jag inte Julia på den busshållsplatsen jag sa att hon skulle vara på! Så ringer hon mig och säger att hon e ända ute på Högaholm och jag skriker HOPPA AV!! HAHAHAHA stackars tjej hon hade åkt för långt bara för att jag sa fel på busshållsplatsen,och hon kan inget här i mitt område hon är Limhamnsbo så hur ofta brukar hon va här? typ aldrig hahaha...det va skit kul för jag höllpå o kissa på mig så mycket jag skratta HAHAHAHA förlåt gumman ännu en gång :$<3




Kommentarer
Postat av: july

hahahah det va sick. men jag

älskar dig ändå :D fast just nu kokar jag sönder!!!! du vet varför <3

2009-12-01 @ 10:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback