Facebook...

sitter i kafeterian nu i skolan,sitter o dör på facebook och har skit tråkigt! Snackar med min förredetta bästa vän som flyttade tillbaks till Tyskland för några år sen,fan vad jag har saknat den tjejen,saknar henne som fan! Vi va riktigt bra tillsammans asså,älskar henne!

Direkt när jag har slutat så måste jag hem snabbt som fan,måste städa för mina kusiner ska komma o min gudson så jag måste passa han (A) skulle ju träffa baby ikväll men vet inte om de blir av nu för vet inte hur länge dom ska stanna,men ska nog ta ut min gudson lite i området o ta en promenad eller nåt,allt för honom! fan fattar han om livet han e ju ett haha så de jag som bestämmer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback