första hissar & dissar


Min blogg

Det är otroligt hur bra min blogg har hjälpt mig när det gäller med alla känslor och det dära. För som sagt så måste jag skriva ut hur jag känner osv,kan inte hålla det inom mig för det är inte bra! För tillslut när det har lagrats för mycket saker inom dig som du mår dåligt av,då bara bryter man ihop...tro mig jag vet hur det är,jag har själv vatt där! Därför hissar jag min blogg för att den har hjälpt mig o må bra!


Riktiga vänner

Riktiga vänner det är något alla borde ha,någon man kan lita på och som man vet alltid kommer ställa upp för en! Jag har några utav såna vänner,och ja jag sa några,jag har hellre 3-4 riktiga vänner än 10-20 olika vänner som jag inte kan lita på! För i dagens samhälle så behöver man sina riktiga vänner för då klarar du inte dig,för att det finns så många smuts så att det inte är sant!




PLAYERS

Killar som tror att dom kan få allt o alla! NEEEEJ,ni kan absolut inte få allt o alla. Tror ni verkligen en tjej vill ha en fööör luftig kille? Don't think so ;) för det första så äcklar ni oss när ni tror att ni är all that! man får bara lust och ge er en box i huvudet så att ni ska komma ner på jorden!
Fortsätt göra så som ni gör,så får vi se hur det går i framtiden för er när ni vill ha ett seriöst förhållande,kom ihåg: Playa e för amatörer,kärlek e för proffs ;)


Dom stora bloggarna

Ni vet säkert vem jag menar? först o främst så menar jag mest Dessie & Kissie. Dom tror också att dom är all that hahah. Dom snackar fjortisbloggare hit,fjortisbloggare dit,när dom två är dom största fjortisarna på denna planeten! Dessie du är 15 år,fan fattar du om livet egentligen :S och Kissie är 18,du beteer dig fan ta mig som en tio åring,ingen bra förebild! Man vet ju inte vem som e värre ?
Vad vore ni utan eran blogg? INGET...det tror jag iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback