Gamla bilder på mig!!!




Detta va typ när jag gick i 4an? jag sitter längst ut till höger i rosa tröja (A)




Halloween när vi typ gick i 5an.
Arnela,Jag,Rebecka,Biljana,Aida,Camilla
Redar & Julie <3



Detta va i 6an när vi hade vår avslutningsbal =) Kan ni gissa vem av dom som e jag,inte så svårt kanske ?




i 8an, Angelica,Jag,Julie & Tamana




I 8an,Schad,Jasmine,Julie,Jag & Tamana <3




Förmodligen slutet 8an e inte riktigt säker!
Tamana,Dzejna,Schad,NinaJasmine,Julie,Gulcan & jag <3




Kärlek till alla mina töser <3




Klass 9c
(alla e inte med men dom flesta)
Dino,Migena,Andy,Angelica,Julie
Ibbe,jag,Carro,Chazim & Schad <3




När jag fyllde 17! bjöd med några vänner till en fin restaurang och bjöd alla på mat (A)
Ibbe,Jag & Amin <3 snart ett år sen,fan vad tiden går snabbt!




Ibbe,Julia,Jag & Amin <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback