ger upp...

nu ger jag upp =) ska inte hjälpa mina vänner med något mer! ja det låter helt fel men hur man än säger och försöker så skiter dom ändå i, dom gör ju helt tvärtom fast dom vet att det är fel :) därför har jag nu bestämt mig att jag fullständigt ska skita i vad dom gör och hur dom gör det! vill inte någon ska säga "sabina hur ska jag göra? vad ska jag säga? han e sån,han e hit han e dit" för när jag säger en sak för jag vill personens bästa så slutar det ändå alltid med att dom inte bryr sig,så om inte dom bryr sig bryr inte jag mig heller ;)...så från och med nu ska jag bara bry mig om mig själv och fixa mina egna problem,för jag har SNEEEAAAT!! så fråga inte mig något mer om du ändå inte tänker lyssna på vad jag säger =) går ditt liv åt helvete så går det men kom inte o säg till mig sen "jag borde ha lyssnat på dig!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback