GOD JUL!

God jul till alla er svennebananer där ute hihi (A) och alla andra som inte är svenskar för den delen men som firar jul!
Jag vaknade för en stund sen men som vanligt så kollade jag på våra bästa år! snart,eller ja vid 1-2 tiden ska jag hem till Louises syster Sabina och vi ska fira jul där =) min första svenska jul någonsin eller vad man ska säga haha,kommer nog bli kul,äta massor med god mat osv.
Väntar på ett mycket smaskigt samtal utav Louise hon har en del grejer o berätta om ni kommer ihåg så skrev jag ju igår att hon skulle get dirty lite ;) haha men mer kommer ni inte få veta :* ska sammanfatta mitt år i nästa inlägg,ska sno ideen av bästavän :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback