hemma från pulkåkningen!

HEEEEEEEEEEJ,nu e jag hemma igen,det var faktiskt skit kul o åka pulka,mycket kallt men det var värt det! asså dom backarna i Kroksbäck är enorma,jag åkte den största och observera att jag är mycket höjdrädd och Louise som inte är det vågade inte åka (A) vi har tagit lite bilder sätter in dom så fort Louise har skickat dom!

Dagens roliga sak som Louise sa,hon snackade om en "person" sen så sa hon när hon gick förbi soprummet (hon menade tvättstugan) så sa hon "ooh,här brukar han tvätta" HAHAHAH asså fattar ni? istället för att säga tvättstuga hon sa soprummet hahahahah det va så kuuul!

Och älsklingen ringde innan! blev skit glad hihi,så vi ska ses imorgon! men nu ska jag hoppa in i duschen hörs senare kanske,pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback