hemma nu!

godmorgon,kom precis hem från Nina! saknat mig? JAAADÅ ;)
Gårdagen var mycket händelserik kan jag säga er,jag va arg,sur,glad & grät samtidigt! innan vi stack hem till Nina så träffade jag min kille en stund o hon sin. Jag blev skit sur på min pojkvän över en grej och det var så nära på att ta slut,men alla gör misstag,och han gjorde ett stort,men i slut ändan handlar det väl ändå om att förlåta?
Han vet att jag inte kommer glöma det,han ska få känna på sin ångest,han ska ha ännu större ångest än vad han hade igår! men e glad att han svarade ärligt när jag frågade honom iallafall =/ men det hade varit bättre om han hade sagt det från början!

Skrek skit mycket på honom och vi skulle gå våra skillda vägar,men sen så vänder jag mig om och bara går fram till han igen och han bara kramar mig hårt som fan och jag bara börjar gråta! Han viskar i mitt öra förlåt och att han älskar mig och att jag är den ändå han vill va med! Han lyfter upp mitt huvud kollar mig i ögonen sen så bara kysser han mig...som första gången sa han till mig,som vår första kyss!

Efter all drama så stack jag Nina o henens kille till Nydala,vi hyrde 2 filmer,köpte massor med godis o läsk sen så gick vi hemmåt till henne. Kollade filmerna sen så la vi i sängen och bara snackade,jag smsade med Louise en hel del och hon blev väldigt chockad över det som hade hänt =/...jag o Nina somnade där vid 4 på morgonen,vi kune knappt hålla ögonen öppna hihi...ja de va allt,ska duscha nu puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback