Hissar&Dissar



Min mamma:

Min mamma är den bästa som finns! eller ja alla tycker ju att ens mamma är bäst,men asså jag kan värkligen inte beskriva med ord hur mycket min mamma betyder och hur mycket jag älskar henne! Hon är mitt liv,mina andetag,mina hjärtslag! ALLT e hon för mig,hade gett mitt liv till henne,min högra arm om det så hade behövts!
Hon är min absolut bästavän,henne kan jag lita på till 1000% och hur dumma grejer jag än har gjort så vet jag att hon alltid lyssnar på mig och kommer förlåta mig! Min mamma är mitt allt <3


Mina killkompisar:

Hela mitt liv har jag bara umgåtts med killar,dom e inte såna bitches som går bakom ryggen o snackar skit o bara skiter i sina vänner! har dom problem med dig så säger dom det direkt,inget väntande utan DIREKT! och mina killkompisar har jag känt skit länge och jag kan alltid räkna med hjälp utav dom om något händer.
Big love to my homeboyz <3




Att flytta!


AAAAH!! det är så sjukt jobbigt att flytta,alla tunga grejer man måste lyfta osv,man får skit ont i ryggen! trodde jag skulle dö idag när jag hjälpte Louise =|... och sen så har man alltid vant sig vid det första stället o sen så helt plötsligt så måste du flytta,till något du inte känner till,till ett annat område,tänk dig så obekvämt det känns,du känner ingen där.


Anna Anka

Asså,jag förstår mig verkligen inte på folk som ser upp till Anna anka :S vad fan e de för människa? inga plastikoperationer? bullshit,hela hon är plastikopererad!!
Att hon ser bra ut? jajaja försök o lura er själva hur mycket ni vill,att ni vill vara o se ut som hon tyder bara på att ni har skit dåligt självförtroende och inte är nöjda med ert utseende!
O hennes rööst,gaaash,så fucking jävla irriterande,varje gång jag hör henne så får jag lust o spy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback