I never said I was an angel...

Jag har aldrig sagt att jag är perfekt,att jag är helt felfri. Jag har gjort många dumma grejer under mina 17 år,men vem fan bryr sig egentligen? det är mitt liv,jag gör mina misstag och jag lär mig utav dom.
Fan vad tråkig människa man måste vara om man inte vågar leva livet,testa nya saker,tänk er o bara sitta hemma o dö och absolut inte göra någonting? mycket tråkigt!

Jag e ingen ängel,det har jag aldrig sagt! Men jag e sååå mycket bättre än vad det finns för folk i dagens samhälle. Just nu så älskar jag mitt liv,allt går bra och jag har allt jag vill ha! det ända jag längtar till är när jag fyller 18,då kan ingen säga ett skit till mig och bestämma hur jag ska vara!
Varför ens försöka ändra på en människa? man e den man e,jag e den jag e,och om det inte passar,well fuck you då =) finns inget mer man kan göra. Antingen så accepterar man personen för den hon/han är eller så gör man inte det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback