jag e blond o konstig?

juust de,fick nyss veta en sak,jag e tydligen blond o konstig?
eeehm,bara för att jag ställer upp för mina vänner och hjälper dom,innebär det då att jag fjäskar :S? vet DU ens vad fjäsk e för nåt? du ska inte komma o snacka för du sitter o kommenterar anonymt och vågar inte säga vem du är...och att jag e blond o konstig,japp jag e blond och säkert TUUUSEN gånger snyggare än dig ;) efter som du fortfarande inte kan säga vem du är,då måste det ju vara något fel på dig =) ? och ja,jag är hellre konstig än o vara som du, som säkert är likadan som alla andra och gör exakt allting som alla andra och inte vågar stå för sina egna åsikter...vet du vad,jag är UNIIIK kom ihåg det ;) blond o konstig va de!!




Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker inte du är konstig iaf hahha tycker snarare du är en mkt bra vän och sjukt rolig :D

2009-12-20 @ 22:15:20
URL: http://osomiolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

''it's amir bitch'' eller ''it's britney bitch'' XD

2009-12-22 @ 14:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback