konstig gubbe...

hej kom precis hem,den jävla pizzerian öppnade inte förens ett så jag o Tess vandrade runt tills klockan blev ett sen så stack vi dit o åt,så nu är vi mätta o belåtna!
På vägen hem så är det en gubbe som stoppar oss och så säger han "har ni sätt en liten flicka med en hund?" o jag svarar "nej tyvärr" och då säger han "jaha,jag hade en julklapp till henne,men du kan ta den istället" så räcker han fram den till mig,och det såg ut som om det va någon ask med tabletter i,jag kollar på asken sen på han och bara säger "eeh,nej tack,de lungt"

asså vafan,varför finns de såna störda människor? o han trodde verkligen jag skulle ta emot den,men neeej! min mamma har lärt mig att aldrig prata med främlingar eller ta emot saker ifrån dom ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback