ledig idag!

Godmorgon o japp jag är ledig idag från skolan för att min ända lektion som jag har idag är inställd =) men! jag måste ändå till skolan för jag ska prata med en lärare om min praktik och se vad hon har att säga...sen ska jag träffa Nina på hennes lunchrast och va med henne lite (A) och jag sa fel igår en VISS person fyller år imorgon,ska nog säga grattis i vilket fall som helst annars är det väl ändå ful stil utav mig?

Gårdagen va kul,stack ju till Mobilia med Nina först eller rättare sagt först till loppiset för hon skulle köpa mascara där sen hem till Louise en snabbis för idioten hade klippt sitt hår helt snett så jag va tvungen o fixa de,sen till Mobilia för att handla de jag skulle handla SEN hem igen till Louise för att klippa klart hennes hår! haha för söt e hon,sen så va vi ute lite med och luffade så som vi typ alltid brukar göra hihi...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback