Lussevaka!

som ni säkert alla redan vet så är det ju lussevaka idag =) och det innebär ju att man ska vara uppe hela natten tills Lucia kommer! Jag däremot som inte firar lussevaka eller Lucia eller Julafton hade tänkt o testa det iår faktiskt,ska ha lussevaka med Nina idag. Det blir sleepover hos henne,vi ska hyra filmer,köpa massa godis & läsk och vara uppe heeeelanatten!
Jag e ju rätt känd för att lägga mig tidigt men NIIX inte inatt om det så är det sista jag gör!! Och dessutom så ska jag ju fira julafton med Louise,haha ska bli kul o se hur ni svenskar gör det (A) vet redan vad jag ska ge henne som julklapp och det vet hon med tyvärr =( för hon gav mig ideen vad jag skulle köpa till henne.

Men innan all film och det dära så kanske,kanske jag ska träffa älsklingen ikväll,inte helt säkert för han är lite lat idag,men jag får ju hoppas på det bästa!

S.Y.L.B (smell you later bitches)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback