Made

sitter o kollar made på MTV just nu och ett av inspelningarna handlade om en töntig kille som aldrig har gått på en dejt och aldrig kysst en tjej,och han ville bli en ladiesman! så det va skit gulligt när han skulle gå på sina dejter,han hade inget o prata om,inget självförtroende och han va för blyg!
Men tillslut så lyckades han ;) en geek to a ladiesman.


jag tycker verkligen att killar ska ha självförtroende,inte för mycket för då har dom för mycket luft! och dom ska inte vara blyga,dom ska ge tjejer komplimanger och mena det. Ha bra humor och kunna få en tjej o skratta,och ändå se okej ut. Bara få tjejen o må bra,vara ärliga mot dom när det handlar om förhållande,för ärlighet varar ju längst som sagt!
Så jag kan stolt säga att jag har hittat min dream guy,för min kille är allt,allt jag hade kunnat önska mig :$ från det kassaste förhållande jag har haft, så gick jag till det absolut bästa,tror inte det kan vara bättre än så här ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback