Mellandagsrea= we like!

Heej bloggen! kom hem precis,har vatt istan hela dagen sen jag vaknade! det är ju mellandagsrea och det gillar vi! blev faktiskt inte så mycket shopping som jag trodde,men köpte ett par fina kläckz,ett vanligt svart linne och ett skärp! Ikväll är det ju Djogani som sagt och jag längtar som fan,ska dansa loss och en heldel bilder kommer det bli ;) sitter och lyssnar på deras låtar nu,kan dom flesta men de finns vissa man måste lära sig,för man vill ju inte stå där som en idiot och inte kunnat något haha.


Dom köpte jag i H&M för 299 kr,inte dyrt alls och skit snygga e dom ;)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Sååååå fina skor på bilden! var det mkt folk på rean?

2009-12-27 @ 12:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback