Min morfar!

Min morfar har typ varit hemma hos mig heladagen och jag blir så ledsen när jag ser honom så sjuk! han har ju blivit det nu efter kriget,han har alzhaimers (stavning?) och parkinsons sjukdom,det innebär att han glömmer saker helatiden och ibland så kan han inte ens komma ihåg att jag är hans barnbarn eller vad jag heter! och parkinsons sjukdom är att man skakar helatiden och inte kan kontrollera de.
Iallafall så när man sitter och pratar med han så kan han bara börja prata om en helt annan grej,han pratar alltid mest om kriget och vad dom gjorde mot han! det är så jävla hemskt och det gör så ont i mitt hjärta när jag ser honom så sjuk som han e =(...jag fattar inte hur en så bra man som han kunde bli så dålig,allt det är ju pga kriget! fucking smuts allihopa som gjorde så,dödade flera oskyldiga människor för ingenting!!!



Kommentarer
Postat av: emily m

ledsen för din skull :(

2009-12-10 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback