Mina vänner...

Efter som jag hade så tråkigt så ringde jag Julia innan och frågade om hon ville ta en fika istan efter hon hade slutat skolan och sååå klart så ville hon det (A) vem vill inte fika med mig haha ;)
Iallafall så satt vi o pratade om en massa,mest om våra pojkvänner såklart,satt o gemförde en del saker...fan vad killar är olika asså! och vi kom fram till en idiotisk sak o det är att dom alltid döper sin kuk till något,hahahah lixsom vad e grejen med det? måste den ha något namn hahaha.
Senare så kom Valle & Tom förbi (2 killar från skolan) så satt vi där o snackade om allt,killar & tjejer,varför killar kan göra mer saker än vi tjejer,stora disskusioner blev det =) så jag smsade Louise då kom hon med,så det blev en mycket lyckad kväll tillslut <3

Baby ringde innan med när jag va istan och ville träffas,men efter som jag va med mina vänner så blev det inget,men imorgon så ska vi ses ;)<3

O by the way! Julias vänstra patte heter Sabina HAHAHAH,fråga inte hur men, för att göra en lång historia kort så va de hennes ex som gav namnet efter som jag är en av hennes bästa vänner (o hon min!) då valde hon den vänstra för att den är närmast hjärtat,NAAAAW!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback