nojjig?

heej bloggen....seeeeg uppdatering jag vet =| men vafan har inte så mycket o säga blir heeelt snee på mig själv med :S iallafall idag sa va ju jag ledig,men jag stack till skolan skulle prata med min lärare om praktiken ju men som vanligt så kunde jag inte hitta henne! konstigt det är ju inte så vårt o missa henne om ni fattar vad jag menar?
Efter de så stack jag för att träffa Nina lite utanför hennes skola satt o skrattade döds mycket åt absolut inget =) men sånt gillar vi,vi är heelt störda jag o hon tillsammans (A). Sen så ringer Julia och frågade om jag ville träffa henne o hennes killkompis,han tycker jag e snygg (A) daaah vem tycker inte det? yeeey hahaha så satt vi o fika lite o snackade en massa,han berättade om sina tjejproblem o vi om våra killproblem,inte för att vi har några nu men jaa.

Va ute nu med Jessica lite,träffade min homeboys på torget softade lite med dom och hade kul ;) är lite nojjig nu över en grej,har inte tänkt på de än så vet SHII vad jag ska göra nu,måste iallafall fixa de fort som fan!!



Kommentarer
Postat av: dennis

HAHAHAHH för helvete! bra att du har självförtroende då! o det va fett nice o sitta o snacka! ska klippa mig snart som ni sa va snyggast frilla! haha roligt o ses!

2009-12-19 @ 14:35:00
URL: http://rapparesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback