Nyår imorgon= stress!

aaaah,de nyår imorgon,vad fan ska jag göra? jag har fortfarande inte bestämmt nåt :S satt uppe hela natten o smsade med folk o snackade med folk på msn,de finns massor med fester o gå på men jag vill inte åka för långt heller,det finns fler fester här i området också. Men saken e ju den att alla fester börjar ju på kvällen,vad ska jag göra tillsdess? under dagen då? finns det något som är öppet imorgon så man kan hitta på nåt,t.ex bio eller nåt?
AAAH FÅR SPEEL,för jag har ingen aning!
Ska ju va med min pojkvän med,så det kommer vara mysigt och jaa,haha fuck it ni har ändå inget med saken att göra (A)...han ska ju va med mig imorgon och med Ena,och förmodligen någon mer utav hans vänner. men jag vet fortfarande inte vad vi ska gööra!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback