OFÖRGLÖMLIG KVÄLL!

Heeej! som sagt va ju på Djogani igår,och det va så kuul! det va så mycket folk så alla bara stod o trängdes o puttades helatiden! men jag o bästavän stod längstfram och vi fick ju ögonkontakt med dom helatiden ;). Tillslut så blev vi för varma och för svettiga så vi gick lite längre bak,där jag hittade min kompis kusin o han började babla om att han va kär i mig osv :S fast det va nog alkoholen som talade!!

Hela kvällen så dansade vi,det gick inte en ända sekund att vi stod still,förutom när vi gick på toa eller tog rökpaus,men annars så va vi igång helatiden! och våra fötter,PIIII såå ont vi hade i dom,det va så jävla skönt o få av sig skorna när jag kom hem. Men nog med skrivandet här kommer bilder!




Det hade jag på mig,syns kanske inte så bra,men svarta leggins,svart linne & klckarna


Djole



Vesna

Djogani


Inne på Deep


Bästavän in action med någon kille
(känner ej honom:|?/ ena)

<3


Kommentarer
Postat av: ena

MEN HAN E STENFUL VEMFAN E HAN HAHAHAHAH

2009-12-27 @ 13:24:39
URL: http://jveuxtonamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback