ojdå...

ojdå,ser att jag bara har skrivit ett inlägg idag (A) hihi men vad ska man göra,har faktiskt inte varit hemma heladagen så det är min ursäkt! Louise kom ju till mig sen så stack vi till min mormor i sjukhuset,stackars hon,heeelt synd om henne! Sen så stack jag hem till min morfar för min mamma skulle till min mormor.
Så jag har mest umgåtts med min 13 åriga kusin idag,älskar faktiskt o va med han (A) asså han har fått värsta attityden med så han kommer bli sån gb han också,meen shii hahaha jag ska banka det ur honom ;) för han ska inte vara som alla andra!!

Nu lite senare mot kvällen så träffade jag Tess lite,det har ju hänt en del grejer som hon ville berätta,lite smaskigheter (A) och vi träffade mina homeboys och va med om,mycket trevligt! så jag har precis kommit hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback