Reeemiix- när vi två blir en

jag o Tess har gjort en remix till låten när vi två blir en,så här går den!

Det verkar så lätt, att bara stöta på.
Ja,det är alla människors rätt, att bara göra så.
Men det är så svårt att säga till nån, vad man egentligen tycker
och tänker om nån. Det blir mest en massa prat, om plugget
och pop och bio såklart.


Jag vill känna din snopp emot min, känna pulsen slå.
Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på.
Jag ser på dig, och du ser på mig.
Och jag säger, Ja ja Jag vill ha den.
Jag vill känna din snopp emot min...


Jaa hahaha ni förstår säkert vad vi vill komma fram till (A) ?




Kommentarer
Postat av: Aldina

haha sköningar! :)

2009-12-21 @ 19:06:28
URL: http://maceta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback