roliga minnen...

Genom alla mina tider så har alla mina kompisar haft något roligt minne med min mamma haha asså om vi säger så här,det finns inte en ända utav mina kompisar som hon inte har skämt ut,så tänkte berätta några av dom roligaste!

Minne 1: Min bästa killkompis flyttade tillbaks till Danmark,men han kom lika snabbt tillbaks hit till Sverige. Min mamma såg han ute på torget och hon säger "hade inte du flyttat?" och han svarar "jo" och hon bara "stick härifrån,flytta tillbaks! vi vill inte ha dig kvar här din svikare" och han bleev juu helt chockad hahaha.

Minne 2: Första gången Louise va hemma hos mig så skulle vi gå ut. Precis när vi ska gå ut så säger Louise "hejdå,det trevligt att träffas" och min mamma svarar "hejdå,jag hatar dig" HAHAHA första gången hon träffar Louise så hatar hon henne,inget första bra inttryck?
 
Minne 3: min mamma har skämt ut mig så många gånger inför mina kompisar! hon kallar mig alltid för sin lilla häxa och när jag va mindre så brukar hon alltid flippa med alla mina vänner...det är därför alla gillar henne,för hon är så rolig och så fucking bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback