så många gånger...

jag har hjälp mina vänner! aah asså det är obeskrivligt hur många gånger jag har hjälpt mina vänner med olika saker även fast jag har vetat att jag kommer få skit för det sen,eller att deras föräldrar kommer till att hata mig =/ har räddat deras röv för mycket!
Har hjälpt min kompis med när hon alltid ska träffa sin kille i smyg,då har hon använt mig som ursäkt minst 541 gånger att hon skulle ut med mig bara för att inte få skit av sin mamma,och då sitter jag hemma hela dagen för att hon ska kunna vara med honom (vi bor grannar så det finns stor möjlighet hennes mamma ser mig) 
jag har tatt hem kompisar när dom har rymt hemmifrån o sånt,låtit dom sova över tills allt har fixat sig där hemma hos dom.
Jag lyssnar alltid på allt o allas problem och ger dom råd,jag går alltid o träffar mina vänner om dom ber mig o komma när dom mår dåligt,även om jag sitter på släktmidda eller nåt,då jag skiter i och går o träffar den kompisen pratar o lyssnar på hennes problem!

När jag tänker på de så är jag en bra kompis =) men man får inte häääälften tillbaka än vad man ger,kanske dom tar det för givet att man ska komma springandes när något är fel? jaja,sån är jag iallafall,e glad att dom kan lita på mig och vänder sig till mig när det är något som är fel...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback