Sabina Magic

hejhopp pillesnopp! ligger i sängen och kollar på Förortsungar,kommer ihåg när den gick på bio innan för länge sen,jag kollade aldrig på den men nu så hör jag det,den verkar faktiskt vara bra! Efter den så börjar Harry Potter o de vises sten,ska kolla på den med,älskar Harry Potter filmerna!

Anledningen till min rubrik "Sabina Magic" e när polisen stoppade mig och frågade vad jag hette så sa jag Sabina Maric o då trodde han jag sa Sabina Magic,men grejen e den med mig,jag e rätt Magic av mig ska ni veta (A) jag kan en hel del trix,I'll make the hair on your neck stand up! när mina fingertoppar sakta rör sig på din kropp,mina mjuka kyssar på halsen gör så att du ryser i hela kroppen,dom passionerade kyssarna,goooot daaamn så oemotståndliga...hahahahah sheet,märker jag börjar snea härmhaaaijt ska tillbaks till filmen nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback