Sammanfattning 2009

Januari 2009: Allting va som vanligt började umgås med nytt folk och lärde känna nya människor,det började bra,ett nytt år o nya människor.


Februari 2009: Massa nya koncerer var i fullgång,jag fyllde hela 17 år,firade det med min nya bästavän Ena,allting var perfekt!


Mars 2009: Min första kärlek kom! träffade honom på en fest,vi började träffas och tillslut så blev vi tillsammans. allting va perfekt där med och jag va kär för första gången i mitt liv! En del grejer hände och tillslut så träffade han min mamma.


April 2009:
Kärleken gick bra,men folk började snacka en massa skit om min kille och jag visste inte vem jag skulle tro på! Varje gång jag ville prata med honom om det så blev det kaos,vi började bråka allt mer.


Maj 2009:
  Bästavän och jag började umgås allt mer,hon började va med mig o min kille och sammtidigt så träffade hon andra. Allting va bra ett tag men jag visste inte vad som skulle hända!


Juni 2009:
I mitten av denna månaden så tog det slut mellan mig o min kille,kanske var det bäst så,men jag va heeelt förkrossad visste inte vart jag skulle ta vägen,kunde varken äta eller sova för den delen. Bästavän fanns där vid min sida helatiden! Skolavslutning,1an va slut,sommaren började och jag åkte till pappa i Stockholm.


Juli 2009:
Fortfarande ledsen över att det va slut mellan oss,men vad skulle man göra? och fortfarande så fick jag höra en massa skit om honom. Bästavän kom hem från Bosnien!


Augusti 2009:
2an började,så det fick bli nya tag i skolan,massa nytt folk på skolan som man fick lära känna! Jag började umgås allt mer med Louise och jag o bästavän höll på o glida ifrån varandra allt mer o mer.
Malmöfestivalen började,där man typ spenderade sina dagar nästan varjedag,lite bråk mellan folken men allt löste sig.


September 2009:
Skolan fortsatte,blev en del läxor o prov,va fortfarande ledsen över slutet,men det började gå över,efter som jag hade mina vänner vid min sida.


Oktober 2009:
Jag tog ledigt från skolan för att åka till Bosnien & Kroatien med min pappa. Innan dess så hittade jag en ny kille,som nu är min pojkvän! Vi träffades hemma hos Louise,han va heelt underbar. Men med tanke på vilket svin mitt ex va så kunde jag inte lita på honom. Dagarna gick och han började bevisa mer o mer att jag kunde lita på han 15/10 blev vi tillsammans.


November 2009:
Skolan fortsatte,jag hade ny pojkvän o nya vänner. Dagarna spenderades mest med honom och tillslut så hade vi varit tillsammans i en månad. En del bråk mellan mig o folk och mellan mig o honom,men allt fixade sig.


December 2009:
Sista månaden! skola hit,fixa praktik dit,sista proven,men sen så kom den efterlängtade julavslutningen! och 2 månader mellan mig o killen. Fortfarande lite cepe mellan mig o bästavän,men vi jobbar på det!


Såå,det va nog det mesta utav hela detta året,snart 2010 och det innebär nya tag och börja om på nytt,hur har ert år varit,bra? dåligt? sådär? berätta lite om ni vill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback