S&L <3

sheena mitt bena HAHAHA de va kul (A) neej men sitter helt ensam hemma gör absolut inget förutom o röka =/ INTE BRA!! mamma e hos mormor o morfar och hjälper dom. Jag väntar på att min bebis Louise ska komma hem,ska ju träffa henne sen har saknat henne faktiskt :$!

Vill ju va med en annan person med,har försökt o få ut henne på några månader nu men shii hon orkar inte eller så kanske hon inte vill helt enkelt? de är ju bara jag som frågar om vi ska ses,o de funkar inte så,hon smsar ju själv aldrig :S...hahah buhuuhu Sabina,sen när började jag bry mig egentligen? det va en bra fråga faktiskt.

sen så ska jag förmodligen träffa min underbaraste pojkvän thihi (A) biiiig love to L&K <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback