som vanligt...

God morgon! har vaknat,kollar på våra bästa år,ska fixa mig sen iväg direkt till Louise hon håller på o flyttar så måste hjälpa henne,snäll som jag e så ställer jag gärna upp för henne (A).
Dagens planer har jag fortfarande ingen aning om,vet bara att jag måste gå o handla 2 grejer till inför imorgon då det är Julafton,vi ska ju köra julklappsleken så måste handla 2 små grejer till.


Sammanfattning år 2009



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja faktiskt
2. Höll du några av dina nyårslöften? - kommer inte ihåg va de va för några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej
4. Dog någon som stod dig nära? - japp =/
5. Vilka länder besökte du? - Bosnien & Kroatien
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Nej tror inte det
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 15/10
8. Vad var din största framgång 2009? - Ingen,har allt.
9. Största misstaget. - mitt ex!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - säkert jag har!
11. Bästa köpet? - min mobil kanske?
12. Vad spenderade du mest pengar på? - kläder,mat,bio osv
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - japp,mina riktiga vänner,familjen & pojkvännen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Tik tok,Watcha say mm.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Upp och ner..
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Pluggat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - gråtit över onödiga personer som inte förtjänar mina tårar =)
18. Hur tillbringade du julen? - iår blir det med älskade Louise
19. Blev du kär i år? - absolut
20. Favoritprogram på TV? - Desperate housewifes, våra bästa år & ugly Betty
21. Bästa boken du läste i år? - vet inte
22. Största musikaliska upptäckten? -
24. Något du önskade dig och fick? - klart
25. Något du önskade dig men inte fick? - förmodligen
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Middag med vänner <3
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - det finns det alltid
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - vanlig,min egen!
29. Vad fick dig att må bra? - familjen&vänner
 30. Vilken kändis var du mest sugen på? - ?
31. Vem saknade/saknar du? - saknar rätt många,vissa som inte borde saknas
32. De bästa nya människorna du träffade? - Louise,Tess. Dom e inte nya men har börjat umgås med dom mer och det är jag glad över!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback