tack

Det finns så många personer jag vill säga tack till! tack till alla mina vänner som har funnits där genom alla svåra tider som jag har fått gå igenom detta året,tack för att ni står ut med mig när jag bara klagar över ingenting,tack för att ni har lärt er hur jag fungerar,hur ni ska hantera mig när jag får mina utbrott,tack för att ni lyssnar o förstårt,helt enkelt tack för att ni e så bra vänner,ni vet vilka ni är!
Tack till min mamma som är det bästa i mitt liv,som alltid lyssnar o förstår hur duma grejer jag än har gjort,tack till allt jag får,jag älskar dig mest!
Tack till min pojkvän som står ut med mig med,när jag får damp på honom,tack för att du har bevisat att det fortfarande finns hopp för killarna här i världen,att ALLA inte är skit,tack för att du e så snäll och omtenksam mot mig o att du bryr dig om mig!
Tack till hela min familj som förstår mig när jag har haft det svårt,som har stöttat mig genom allt och alla beslut man har fått ta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback