tiden...

tiden går så sakta när man väntar på något kuul! ska typ röra mig vid 6 halv 7 för då ska vi töser ut o åka pulka hihi känner mig barnslig,jag o louise kom fram till en sak det är att vi älskar o vara barnsliga o att vi aldrig vill växa upp,vi vill bara bli 18 sen stanna i den åldern! För tänk er sen vilka beslut man måste ta i vuxenlivet,flytta hemifrån,betala egna räkningar,betala skatt,hitta jobb och allt det dära! därför är det bäst att bo hemma föralltid,haha eller det är nog inte det för man kan inte,eller jo man kan men jag tror inte någon vill vara 40 år och fortfarande bo hemma hos mamma o pappa,hur mobbat e inte det?

E suur också,men kommer glöma det för en stund iallafall sen när vi går ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback