tråkigt+trött

...kom precis hem från Louise typ,hade faktiskt kul,efter att jag hade skrivit förra inlägget så spelade vi Mario lite på Wii och det va så kul,vi spelade i samma lag och man blir lite irriterad på varandra! men Louise kan ju det bättre än mig för hon e sån nöörd sitter o spelar det 24/7 =)...

Jag har faktiskt skit tråkigt just nu och så samtidigt så e jag trött! tror inte det blir nån fest ikväll :S för killen som skulle ha den hör inte av sig till någon,och grejen e den han gjorde samma sak förra året,han sa att han skulle ha fest men sen så blev det aldrig något? hur pinsamt e inte det :S riktigt skämig människa...men kanske går förbi ändå för när jag får tag i han så ska han få skämmas lite ;) dessutom så går han på min skola och snacka om att folket där kommer hålla på med han

OOJDÅ NÄR MAN PRATAR OM TROLLEN HAHAHA han ringde precis och det blir fest tydligen,hahaha för snabba slutsatser kanske? men det är ju inte så konstigt han har ju gjort de en gång innan ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback