uppe för tidigt

godmorgon! e uppe rätt tidigt,kom hem vid tolv igår o de blev lite för mycket drickande för jag va lite påverkad,men det va kul på festen faktiskt,kom fullt med folk sen och dom flesta körde "Jag har aldrig" och jag har lärt mig en grej att den leken är mycket farlig för allt bara kommer fram,haha fick reda på en massa dirtysecrets! Tess va stenpakad och det hände en hel del grajer på festen,lite strul här o där haha...
Allting gick bra förens min killkompis mobil försvann,någon idiot hade tatt den,tro man går till en fest och börjar sno grejer? riktigt smutsigt! Tror inte han har hittat den heller...

När jag va på väg hem så gick jag med Julia och jag kommer ihåg att jag ringde baby och pratade med honom (kanske inte va så smart?) sen så pratade jag med Louise på msn o jag minns att hon skrattade helatiden,haha de va nog allt från igår,det va kul faktiskt...men ska äta nu sen sova igen,så smell you later bitches!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback