va ute en stund...

har vatt ute en stund,eller ja en stund o stund sen sex typ,kom hem precis. Va först lite med Tess,vi va ute o rastade hennes hund,sen så gick jag o träffade Arnel lite snabbt för vi pratade om en del grejer,för snäll e den killen asså,ni kan inte fatta hur fint hjärta den killen har,han e en av mina närmaste killkompisar!
Sen så stack jag till Hydro där Acki jobbar och då va Niko där också och en annan kille,stod o pratade med dom lite för har inte sätt Acki o Niko på ett tag,så de va rätt kul!

Gick mest ut för att tänka,behövde de,en promenad för mig själv o bara rensa hjärnan,lite tårar blev det också men vad ska man göra,det är ju en del av livet,right?




Yeah,i know you want it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback