vad händer med dagens tjejer...

asså dagens tjejer är katastrofala,hahaha kanske inte alla men dom flesta! fan händer nu för tiden,dagens småbarn har redan börjat sminka sig nu när dom e tio fan,går runt i stan o luffar runt som om de vore helt normalt,beteer sig horigt och gör gud vet vad!
När jag va tio så satt jag hemma eller utanför på min gård (så min mamma kunde se mig från balkongen) och lekte i sandlådan,eller lekte kurragömma med alla andra barn! jag visste fan inte vad smink va då eller vad cigaretter va för den delen.
Jag rökte min första cigg när jag va 15,men dagens småbrudar börjar redan röka när dom e tio,fan händer? vart e deras föräldrar? jag tycker att allt fler föräldrar börjar tappa kontrollen över deras barn,dom vet varken vem dom umgås med eller vad dom gör när dom är ute! Tappar sin oskuld när dom e 13 osv.
Min mamma håller koll på mig än idag vem jag umgås med och vad jag gör och jag ska fylla 18! ncnc världen har sneaaat verkligen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback