varmtbad...

hej mina höns,kom precis hem! har varit istan med Nina,blev ingen bio för det blev lite krångligt. Vi va ute lite sen så träffade hon sin kille en stund ;) på vägen hem så träffade jag på Armin (barndomsvän) och några andra killkompisar till mig,stod där o snackade en stund sen så gick jag o armin hemåt,han skulle hem med så vi hade sällskap hem =)...så har frusit rumpan av mig :$ så ska in i badet nu o ta ett långt varmt bad,älsklingen ringde innan så vi ska förmodligen ses imorgon,saknar han enormt mycket!!

O en sak till,hittade "Dessie" på bilddagboken ahah det är ju så klart inte hon (tror jag inte iallafall) men alla bilder som fanns där va på henne,hahaha herregud vilken slampa den lilla tjejen är :S tar bilder när hon bara står i string,tar bilder på sina bröst? asså är det normalt för en 15 årig tjej...och denna tjejen som låssas vara Dessie är ju ännu mer mobbad för att hon låssas vara någon annan :S HAHAHAH jaja inte mitt liv utan deras,tycker bara synd om dom ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback