vart tog allt vägen?

vart tog allt vägen? allt sen innan? när det bara va Du & Jag,när det alltid va vi två mot världen,vi sket i allting,i allt o alla för vi hade varann och det räkte! när vi gick ut och luffade utan att göra något,bara gick runt i området och snackade om allting,när vi va ledsna så hade vi alltid varann att vända oss mot och prata och gråta tillsammans!
Alla våra stunder när vi va små och lekte med barbie dockor,alla planer på vad vi skulle göra tillsammans,ja det va ju bara Du & Jag! man växerupp och förändras jag vet,det har vi båda gjort! Jag har alltid varit den mer kaxiga och alltid sagt vad jag tycker o tänker medans du oftast va den blyga och tysta personen. Men vi passade ändå så bra ihop,du kom alltid till mig när någt va fel o jag till dig,men nu så är det inte så längre =/ visst säger man att man inte bryr sig,men det gör man för jag har ju fan kännt dig i 14 år snart!!

Jag vill bara ha det gammla tillbaks,kan det inte bara vara som förr?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback