walk away...

Ibland är det svårt att gå ifrån vissa saker,man vill verkligen men hjärtat säger en annan sak! Man vet att det inte är bra om du är kvar,tillexempel med en person,du vet att han/hon inte alls är bra för dig men ändå,ändå så stannar du kvar,fast han behandlar dig som bajs under sina skor!
Tro mig jag vet hur det e,har ju själv vatt där och det är absolut inget trevligt! Meeen haaaijt,vad ska man göra,vissa saker är svårare än andra,sånt e livet,what to do?

Sitter o sjunger just nu och en rolig grej jag måste berätta! en gång när jag satt o sjöng så springer min mamma in i rumet och säger "saabiina vad har häänt :O" o jag ba "vaa? vad snackar du om :S? jag sjunger" och då säger hon "AAAAAAH,jag trodde du grät" ...HAHAHA sååå jäävla taskiig :(



Kommentarer
Postat av: Emilia

håller verkligen med dig där! har bara en sak att säga. killar är som toaletter, antingen upptagna eller fulla med skit.

2009-12-29 @ 11:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback