22/11

Heeeej allihopa,sovit bra? jag har ändå helt okej,va uppe ganska länge för de va nån störd idiot som höll på o terrorisera mig på msn :S ännu en gång så finns det väldigt sjukt folk!
Pratade med älsklingen i telefon sen så la vi på och jag somnade direkt,har inte ens hunnit ta av mig sminket,ska in i duschen snart,mamma sover fortfarande vill inte väcka henne (A).

Idag vet jag inte vad jag ska göra,förmodligen träffa Louise,jag hoppas på de om hon nu kan för det blev inte av igår,måste prata lite vett med henne för det börjar hända lite konstiga saker,en ledtråd "man faller tillbaks till det gammla" hmm,vad kan jag mena med de ;) ? jaa men det behöver kanske inte ni veta...haaaiijt ska äta frukost nu,puss!¨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback